Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)

Autor: Mikołaj Jopczyński <mikolaj.jopczynski_at_gmail.com>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 08:01:51 MET

W dniu 2011-03-07 07:38, Ziolko pisze:

> Skoro kilka osób potwierdza, tożsamość Pani Anny to zaniecham pisania do
> UKE.
>
> W końcu trzeba komuś zaufać ..... przynajmniej częściowo.

Uf uf uf ;)

a na powazniej - mysle, ze czesciowym rozwiazaniem problemu sprzetu u
klienta jest .... magiczna plytka/pendrive - z linuxem - live.

Wiekszosc sprzetow obsluzy, bedzie tez takie narzedzie idiotoodporne.

Tlumaczenie, ze klient ma za slaby router - a od kogo wiekszosc klientow
bierze sprzet? Od dostawcy - wiec to w jego interesie jest, by ten
router byl odpowiedni.

A jak klient kupuje sam, swoj - wolnoc tomku w soim domku - w tym
momenecie odpowiedzialnosc operatora konczy sie na gniazdku/rjtce ze sciany.

P.S.
Ja rowniez potwierdzam, ze Ta Pani to TA Pani.

--
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online
tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |