W dniu 2011-03-07 08:28, karol pisze:
> Napisze też to co było wcześniej w wątku. Twierdzenie, że każdy operator
> nie poda takiej prędkości jak w umowie jest błędne i krzywdzące dla
> wielu. Nie trzeba jednak wmawać ludziom, że należy im się coś innego, bo
> gdyby było rozumowanie gazety w społeczeństwie to żadne DDoS'y nie miały
> by racji bytu, przecież każdy miałby nie wiadomo jak wielkie
> przepustowości, że leszczem by to przełknął.
>
> Podpisze się pod tym co pisał Daniel. Trzeba walczyć z nieuczciwymi
> reklamami! Nie wolno wmawiać ludziom, że internet działa inaczej jak np.
> korki na autostradach zachodnich w dniach rozpoczęcia wakacji....
Zgadzam sie z Toba.
Jednak mozliwosci "dojscia" do tego, ze ktos robi klienta w bambuko jest
kilka. Jedna z nich sa wspominane sondy.
Zgadzam sie rowniez, ze dawanie klientowi SLA jest porobionym pomyslem.
To jest wlasnie roznica pomiedzy "internetem operatorskim", a dla
klienta ind.
Zawsze jak klient pyta, jakie jest pasmo gwarantowane, to pytam sie, czy
neo daje, czy upc daje. I czy ma swiadomosc ile kosztuje lacze z
gwarancja. Jak pacjent slyszy 200 zl / mbit to juz inaczej rozmawia (bo
on by chcial 10 mega za 29,99).
Dlatego tez zaproponowana przez Pania Anie dyskusja jest potrzebna, by
dojsc do jakiegos konsensusu.
-- Mikołaj Jopczyński, Tychy Online tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnlineReceived on Mon Mar 7 08:45:02 2011
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Mar 2011 - 09:40:01 MET