Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)

Autor: ziolko <ziolek70_at_interia.pl>
Data: Sun 06 Mar 2011 - 22:48:24 MET

W dniu 2011-03-06 22:24, Anna Streżyńska Prezes UKE pisze:
> Witajcie Panowie.
> [..]
> Kolejna sprawa to sondy - jesli operatorzy się zgodzą tak jak dwa lata
> temu kilku się zgodzilo, to postawimy sondy i mozemy wspolnie omawiać
> (zanonimizowane) dane z tych pomiarów. Ziółko wprawdzie sie cieszy ze
> "UKE nie wie jak to realizowac", ale akurat tak jak zaproponowalo MI
> to najlatwiej wyliczyc - tylko chyba nie o tym tu mowimy, wiec moze
> dyskusja nad wynikami z sond zmierzałaby do czegoś bardziej
> sensownego.
Oj nie tak ..... oj nie tak.

Raczej chciałem uspokoić kolegów, że nie wiadomo jak to mierzyć i trzeba
poczekać co zostanie zaproponowane. Dopóki nie będzie metodologii
pomiarów to jest to tylko zaciemnianie tematu.

Sondy jak najbardziej mogły by pomóc.
A potem zobaczymy co los przyniesie.
Aktualnie śledzę (pewnie tak jak większość) co wyniknie z tego wszystkiego.
Szkoda, że ktoś nie przemyslał i rzucił ot tak sobie ....

A wystarczyło by porozmawiać z kilkoma osobami/przedstawicielami ISP i
juz było by lepiej.

Miłej nocy życzy wszystkim ..... ziółko ;-)