Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)

Autor: Anna Streżyńska Prezes UKE <strezynska_at_supermedia.pl>
Data: Sun 06 Mar 2011 - 22:24:10 MET

Witajcie Panowie.
Niektórzy wątpią czy na pewno ja napisalam początkową wiadomość w tym
wątku, więc spytajcie Icka, Daniela Kuleszę, Mikołaja Jopczyńskiego i
ludzi z PlNoga lub KIKE, którzy mają ze mną w miare częsty kontakt.

Czytam to co piszecie, duzo ciekawych wątków. Ale na przyklad apel
Sergiusza Rozanskiego zeby kary szły do uslugobiorców jako
rekompensaty, słuszny bardzo, nie jest mozliwy bez zmiany prawa, a
zmianami prawa rządzi Ministerstwo nie UKE.

Na PLNogu chetnie pogadam o tym jak tę jakość mierzyc i z jakich
pomiarów jakie mozna obiektywne wnioski wyciagać, ale ja się najpierw
musze do tego przygotować, dlatego wolę całodzienną u nas debatę w
koncu kwietnia lub jesli wszystko dobrze pójdzie - w maju, bo na
PlNogu jest bardzo duzo róznych tematów i nie ma czasu zeby tak
zgłębić jeden temat do samego spodu. Czasem jestem na PLNogu, jesli
moge. Ale teraz tez musicie mnie zrozumieć, bo jestem sama a moja
kadencja konczy sie w maju, nie wiem co bedzie dalej i staram się
skonczyc te sprawy które mam porozpoczynane.

Kolejna sprawa to sondy - jesli operatorzy się zgodzą tak jak dwa lata
temu kilku się zgodzilo, to postawimy sondy i mozemy wspolnie omawiać
(zanonimizowane) dane z tych pomiarów. Ziółko wprawdzie sie cieszy ze
"UKE nie wie jak to realizowac", ale akurat tak jak zaproponowalo MI
to najlatwiej wyliczyc - tylko chyba nie o tym tu mowimy, wiec moze
dyskusja nad wynikami z sond zmierzałaby do czegoś bardziej
sensownego.

No i jeszcze jedna wazna sprawa na której musimy sie skupic - to
spóldzielnie i wdrożenie art. 30 megaustawy. Kilka osob o tym
wspomniało w dyskusji. Ten rok to ma byc rok poswiecony art. 30 czyli
dostępowi do budynków. Wzór umowy z dysponentami budynkow
publikowalismy ostatnio na naszej www zebyscie skonsultowali. Nie
powiem zeby był wysyp opinii.

Jesli ktos nadal nie wierzy ze ja to ja niech napisze na moj adres
słuzbowy: a.strezynska@uke.gov.pl to potwierdze.
Pozdrawiam
AS