Re: Średnia prędkość internetu w Polsce jest ponad 65 Mbps

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Sun 06 Mar 2011 - 22:28:43 MET

On Sun, 6 Mar 2011 21:01:38 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisa³:
> Dnia Sun, 06 Mar 2011 20:56:56 +0000, Verox napisa³(a):
> /..../

> Zasadniczo s³aby pomys³ pod wzglêdem ideowym. Blokowanie ludziom
> okre¶lonych tre¶ci, które powinny byæ prze¼roczyste dla operatora.

Zauwa¿ ¿e bêdzie to jasno powiedziane w ofercie.
Przy masowym wzro¶cie ilo¶ci us³ug video (choæby nasz rodzimy Korbank),
które dostêpne s± po unica¶cie - za chwile bêdzie problem z overbookingiem.
Telewizja to takie przykre medium, ¿e u¿ywa pasma w sposób ci±g³y.
Ju¿ w tej chwili operatorzy OTT sprowadzaj± isp do roli operatorów bit-stream
nie p³ac±c za to grosza.

--
#begin 755 signature.exe
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB