Re: Info z UKE

Autor: Andrzej <andrzej_at_pingwin.invalid>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 21:54:22 MET

Icek wrote:

> Nawet swojego czasu rozdawaliśmy ulotki informujące "sprawdź inne
> parametry usługi".
>
> Kupujesz 20/1 w TPSA (download/upload) ale nikt tego nie reklamuje jak
> 20/1 tylko TPSA pisze "kup 20Mb/s". Gówno prawda. Bo to nie jest
> 20Mb/s tylko to jest biedne 20/1 Mb/s
>
> Ludzie nie mają pojęcia. Wystarczy dodać obowiązek informowania o
> parametrach: średni czas dostępu do zasobów, prędkość gwarantowana w
> obu kierunkach, prędkość maksymalna w obu kierunkach
>
> Polacy bardzo źle podchodzą do limitów na ilość danych. 100/100 za 50
> [...]

Cóż, daj mi 5/5 z limitem 25 GB a wezmę od ręki. Nie każdy klient to
ssacz pospolity robiący backup internetu. Niestety większość operatorów
tak traktuje każdego klienta, a reklamację jak próbę wyłudzenia. Skoro
temat pojawił się w UKE to znaczy, że nie jest to wyjątek ale reguła.

Pozdrawiam,
Andrzej