Re: Info z UKE

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 12:31:16 MET

W dniu 2011-03-05 12:18, wm pisze:

> Tak jest, jest to prawda ale jednak ludzie zwani graczami zrobi±
> straszne rzeczy ka¿demu kto bêdzie im wmawia³, ¿e du¿y ping jest dobry
> dla ich zdrowia psychicznego...

Nie przeginajmy. Ping na poziomie 3 sekund powoduje, ¿e równie¿ strony
siê ³aduj± z po¶lizgiem 3sekundowym (albo wiêkszym). Czyli nie jest to
normalne opó¼nienie. Wydaje mi siê, ¿e ping do 80-100ms jest w górnej
granicy normalno¶ci, choæ oczywi¶cie gracze bêd± twierdziæ, ¿e powinien
byæ nawet 20-30ms. St±d od razu odpadaj± komórki jako internet dla
graczy, bo tam dostan± na dzieñ dobry ping 800ms, chyba, ¿e trafi± w
obszar 3G i wtedy im spadnie do 150-200ms.

wojtek

--
polecam stronê: www.nartyrowery.pl
najwiêkszy sklep ze sprzêtem narciarskim i snowboardowym