Re: Średnia prędkość internetu w Polsce jest ponad 65 Mbps

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 12:37:59 MET

W dniu 2011-03-05 12:31, entliczek pisze:

> No cóż. "Mogę zaoferować łącze do 1Gb/s w dowolnym miejscu w Polsce." A
> później taki kowalski przychodzi i myśli, że będzie miał 1Gb/s gdzieś
> daleko w Bieszczadach, ale że w umowie jest do 1Gb/s to naprawdę ma
> tylko 10kb/s z porywami do 20kb/s.

To JEST oszustwo. Może ja jestem jakiś dziwny, ale jak podłączamy
klientów na przepustowości DO 10Mbps to zakładam, że przez 90% czasu
będą mieli prawie lub dokładnie 10Mbps. I to jest uczciwe. Jeżeli
podłączasz kogoś do 1Gbps to pokaż mu chociaż raz, że to jest osiągalne.
Jak dla mnie powinno być osiągalne przez MINIMUM 50% czasu.

I edukacja nie ma tu nic do rzeczy. Co to niby za "edukowanie" klienta
jak mu przekazujesz: "masz do 1Gbps to oznacza, że właśnie
zalegalizowaliśmy oszustwo, bo tego 1Gbps to nigdy nie zobaczysz, ale
słówko DO oznacza, że może ci działać 1Kbps i nadal nie będziesz miał
podstaw do reklamacji, ale spróbuj nam nie zapłacić to trafiasz do
sądu". To nie edukacja - to próba niby zalegalizowania oszustwa.

Wojtek

--
polecam stronÄ™: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym