Dnia 11-01-2011 o 20:42:23 Maciek Babcia Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
napisał(a):
> Jaki masz modem? Stary Terayon? Jak tak to dzwoń na infolinię, czekaj
> cierpliwie i umawiaj montera. WymieniÄ… na nowy i problem zniknie. Ciut
> zmienili około miesiąca temu parametry transmisji i stare modemy
> kablowe zgłupiały. Jak powiesz na infolinii co i jak to zapewne sami
> zaproponują od ręki wymianę.
>
> ZdrĂłwko
>
Dzięki za odpowiedź.
Modem Touchstone ARRIS TM502B/CD 719300. Chyba będę dzwonił z pracy bo w
domu nie mam stacjonarki a szkoda mi płacić za wysłuchiwanie wkurzających
melodyjek i reklam przez pół godziny. Wczoraj i dzisiaj próbowałem, ale po
10 minutach wymiękam. Przyda się jakoś udokumentować te problemy z
transferem? JeĹĽeli tak to w jaki sposĂłb najlepiej?
Pozdrawiam,
-- MarkowReceived on Tue Jan 11 21:15:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 11 Jan 2011 - 21:40:00 MET