Re: aster - cos sie dzieje?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 12 Jan 2011 - 09:23:29 MET

Dnia 2011-01-11, o godz. 21:10:56
Markow <markow99@stop.pl> napisał(a):

> Modem Touchstone ARRIS TM502B/CD 719300. Chyba będę dzwonił z pracy
> bo w domu nie mam stacjonarki a szkoda mi płacić za wysłuchiwanie
> wkurzających melodyjek i reklam przez pół godziny. Wczoraj i dzisiaj
> próbowałem, ale po 10 minutach wymiękam. Przyda się jakoś

Zeszła środa wieczorem u moich teściów - 51 minut od nawiązania
połączenia z mojego służbofonu bo nie działał im też telefon. W tym ~2
minuty na opis problemu i dogadanie na piątek godziny o której będzie
monter. Aster tak ma :-(

> udokumentować te problemy z transferem? Jeżeli tak to w jaki sposób
> najlepiej?

Wystarczy opisać słownie co się dzieje. Sami zaproponują montera.

Zdrówko