Dnia 2011-01-11, o godz. 20:37:50
Markow <markow99@stop.pl> napisał(a):
> Witam,
>
> Od wczoraj zauważam bardzo duże spadki szybkości łącza w Aster w
> Warszawie w godzinach wieczornych. W pakiecie TwójNet 5/10Mbps
> prędkość osiągana ok godz. 20 to mniej więcej 512kbps. Oczywiście na
> infolinię nie da się dodzwonić. Z tego co pamiętam to w umowie nie ma
> chyba minimalnej gwarantowanej szybkości. Czy może mieć to związek z
> przejęciem Astera przez UPC? Co taki biedny klient jak ja może w
> takiej sytuacji zrobić, jeżeli sytuacja się utrzyma? W końcu w
> godzinach kiedy najczęściej korzystam z internetu jest on praktycznie
> nieużywalny.
>
> Jeśli NTG to przepraszam i proszę o ew. o wskazanie gdzie jeszcze
> mogę się pożalić :)
Jaki masz modem? Stary Terayon? Jak tak to dzwoń na infolinię, czekaj
cierpliwie i umawiaj montera. Wymienią na nowy i problem zniknie. Ciut
zmienili około miesiąca temu parametry transmisji i stare modemy
kablowe zgłupiały. Jak powiesz na infolinii co i jak to zapewne sami
zaproponują od ręki wymianę.
Zdrówko
Received on Tue Jan 11 20:45:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 11 Jan 2011 - 21:40:00 MET