Markow wrote:
> Dnia 11-01-2011 o 20:42:23 Maciek Babcia Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
> napisał(a):
>
>> Jaki masz modem? Stary Terayon? Jak tak to dzwoń na infolinię, czekaj
>> cierpliwie i umawiaj montera. WymieniÄ… na nowy i problem zniknie. Ciut
>> zmienili około miesiąca temu parametry transmisji i stare modemy
>> kablowe zgłupiały.
U mnie ześwrirowało po pierwszym stycznia - pady łącza, duże straty
pakietĂłw, maksymalny transfer 1 mbps zamiast 5.
>> Jak powiesz na infolinii co i jak to zapewne sami
>> zaproponują od ręki wymianę.
Potwierdzam. W sobotę zgłosiłem, we wtorek zrobili.
> Modem Touchstone ARRIS TM502B/CD 719300. Chyba będę dzwonił z pracy bo
> w domu nie mam stacjonarki a szkoda mi płacić za wysłuchiwanie
> wkurzających melodyjek i reklam przez pół godziny. Wczoraj i dzisiaj
> próbowałem, ale po 10 minutach wymiękam.
Dzwoniłem do nich w sobotę około południa i nie czekałem nawet minuty :D
> Przyda się jakoś udokumentować
> te problemy z transferem? JeĹĽeli tak to w jaki sposĂłb najlepiej?
Jak się dodzwonisz, sami zrobią od ręki diagnostykę - nic nie
musisz kombinować.
-- mjk Nie pisz na smieciarz@askar.com.pl - to pułapka s/smieciarz/kotynski/Received on Wed Jan 12 13:35:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 12 Jan 2011 - 13:40:00 MET