Re: UPC kupiło Astera

Autor: Artur Maśląg <futrzak_at_polbox.com>
Data: Thu 09 Dec 2010 - 14:19:34 MET
Message-ID: <idql16$sao$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

W dniu 2010-12-09 13:42, elmer radi radisson pisze:
> On 2010-12-08 18:19, Artur Maśląg wrote:
>
>> Naprawdę? Nie spotkałem się czymś takim. Owszem, proponowali, ale nic
>> ponad to.
>> Mógłbyś dać link do takiej umowy? Ostatnio podpisywałem w listopadzie
>> 2009 i niczego takiego tam nie ma.
>
> Zdaje sie ze aster w internecie draftow umow nie publikuje.

Szkoda.

> Owszem, taka
> umowe mialem w rekach jakos na przelomie 2008/2009.

No cóż - pozostaje mi tylko uwierzyć na słowo, ponieważ ja się z czymś
takim nie spotkałem pod konie roku 2009, Maciek napisał, że pod koniec
2010 (wrzesień) było w pakiecie Quattro.

>> Niedawno, czy tylko chwilowo?
>
> Co ma do rzeczy jakies wydumane "chwilowo"? Niewazne ile to trwalo.

Owszem, ma znaczenie, tym bardziej, że twierdziłeś, że na siłę wpychają
SIM.

> Wazne ze mialo to miejsce i z procedura wciskania karty SIM spotkalem
> sie dwukrotnie w odstepie 14 miesiecznego czasu trwania umowy. Na
> koniec jednej i na poczatek kolejnej. W przypadku pierwszej nie dalo
> sie w ogole zrezygnowac z abonamentu. Sprytnie wliczyli go sobie
> w to co i tak zamawialo sie jedynie jako pakiet TV+Internet. I tak
> "promocyjnie" znajdowala sie na nim komorka. Jak ktos jej nie chcial to
> owszem, mogl zamowic dwie podstawowe uslugi - DROZEJ.

Przecież sam chciałeś korzystać z promocji. Miałeś wybór.

> Na takich zasadach, o jakich napisalem. W przypadku kolejnej umowy juz
> rzekomo "za darmo", wylacznie w celu uzywania jej do laczenia sie z
> obsluga klienta. Jak sie potem okazalo, wbrew umowie, Aster po trzech
> miesiacach zaczal naliczac za ta usluge abonament. Po reklamacji i
> przeslaniu im zeskanowanej umowy ze wskazaniem uslug ktore zawiera i
> zwrocenia uwagi na fakt ze nawet nie raczyli po swojej stronie
> obejrzec posiadanego przez siebie dokumentu LASKAWIE zrezygnowali z
> naliczania tych oplat. A i to zajelo im pare miesiecy.

Bywa. Nadal z tego nie wynika, ze Aster na siłę wciska karty SIM
i nie da się tego uniknąć.

>> Jeżeli za darmo, to w czym problem?
>
> To, ze poziom obslugi w Asterze jest fatalny, i zamiast zatrudnic
> wieksza ilosc konsultantow zalatwiaja temat od d.. strony. Lubisz
> wisiec 30 minut w oczekiwaniu na polaczenie? Mysle, ze nie kazdy ma
> ochote na to aby tak tracic czas.

Nie, nie lubię i wcale nie muszę wisieć na telefonie i tracić czas.
Już nie wspomnę o tym, że te 30 minut to pewnie z 10 itd. Ja też
swoje uwagi co do ich obsługi, ale staram się podchodzić do tego
obiektywnie.

>> Być może, ale jednak chciałbym potwierdzenia choć części z Twoich tez.
>
> Mysle, ze narazie to chciales sie do czegos przyczepic ;)

Nie, chciałem się dowiedzieć jak naprawdę wygląda to wciskanie kart SIM.
Na razie widzę, że to 'wciskanie' polega/ło na skorzystaniu z oferty
promocyjnej, która ma/miała swoje warunki i do tego chyba ma to
niewielki związek z tematyką grupy.
Received on Thu Dec 9 14:20:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 09 Dec 2010 - 14:40:00 MET