Re: UPC kupiło Astera

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Data: Thu 09 Dec 2010 - 13:42:40 MET

On 2010-12-08 18:19, Artur Maśląg wrote:

> Naprawdę? Nie spotkałem się czymś takim. Owszem, proponowali, ale nic
> ponad to.
> Mógłbyś dać link do takiej umowy? Ostatnio podpisywałem w listopadzie
> 2009 i niczego takiego tam nie ma.

Zdaje sie ze aster w internecie draftow umow nie publikuje. Owszem, taka
umowe mialem w rekach jakos na przelomie 2008/2009.

> Niedawno, czy tylko chwilowo?

Co ma do rzeczy jakies wydumane "chwilowo"? Niewazne ile to trwalo.
Wazne ze mialo to miejsce i z procedura wciskania karty SIM spotkalem
sie dwukrotnie w odstepie 14 miesiecznego czasu trwania umowy. Na
koniec jednej i na poczatek kolejnej. W przypadku pierwszej nie dalo
sie w ogole zrezygnowac z abonamentu. Sprytnie wliczyli go sobie
w to co i tak zamawialo sie jedynie jako pakiet TV+Internet. I tak
"promocyjnie" znajdowala sie na nim komorka. Jak ktos jej nie chcial to
owszem, mogl zamowic dwie podstawowe uslugi - DROZEJ.

> Na jakich zasadach?

Na takich zasadach, o jakich napisalem. W przypadku kolejnej umowy juz
rzekomo "za darmo", wylacznie w celu uzywania jej do laczenia sie z
obsluga klienta. Jak sie potem okazalo, wbrew umowie, Aster po trzech
miesiacach zaczal naliczac za ta usluge abonament. Po reklamacji i
przeslaniu im zeskanowanej umowy ze wskazaniem uslug ktore zawiera i
zwrocenia uwagi na fakt ze nawet nie raczyli po swojej stronie
obejrzec posiadanego przez siebie dokumentu LASKAWIE zrezygnowali z
naliczania tych oplat. A i to zajelo im pare miesiecy.

> Jeżeli za darmo, to w czym problem?

To, ze poziom obslugi w Asterze jest fatalny, i zamiast zatrudnic
wieksza ilosc konsultantow zalatwiaja temat od d.. strony. Lubisz
wisiec 30 minut w oczekiwaniu na polaczenie? Mysle, ze nie kazdy ma
ochote na to aby tak tracic czas.

> Być może, ale jednak chciałbym potwierdzenia choć części z Twoich tez.

Mysle, ze narazie to chciales sie do czegos przyczepic ;)

--
memento lorem ipsum