Re: Ile za przekop

Autor: brum <brumbrum_at_onet.eu>
Data: Tue 20 Jul 2010 - 09:02:36 MET DST

> Na profity się lepiej nie nastawiaj. Prędzej TP poniesie 10x takie koszty
> przygotowując obejścia itp albo całkowicie zrezygnuje z inwestycji niż
> będzie się z kimś układała na profity. Tak robi TP i większość innych aby
> uniknąć niebezpiecznego precedensu.

to nie jest prawda
nie bede sie podpieral skanami dokumentow, jako ze nie zalezy mi na
przekonaniu Cie, ale powtorze raz jeszcze: to nie jest prawda
tp placi tym, ktorzy dbaja o swoje

> Ludziom często się wydaje że będą nowym
> autem jeździć za kilka metrów kabla na działce czy w piwnicy a w
> najgorszym
> wypadku będą mieli wszystkie usługi za darmo.

to jest prawda
kokosow z tego nie ma (jesli przez dzialke idzie 20m kabla), a z oplatami za
uslugi sprawa w ogole nie jest zwiazana

> Ewentualnie może być tak że dostaniesz jednorazowo propozycję na dosyć
> niską kwotę za podpisanie zgody.

nie spotkalem sie jeszcze z wynagrodzeniem za wyrazenie zgody
byc moze wykonawca bedzie sklonny zaplacic (nie kazdemu i nie duzo), aby
sprawe przepchnac
tp sie tym nie zajmuje

> Co do bałaganu to sprawa tak wygląda że podwykonawce mało to obchodzi. On
> zrobi swoje a jak już dostanie podpis to sajonara i już cię nigdy nie
> zobaczy. Dlatego nie wolno nikomu pozwolić zakończyć prac/odebrać, dopóki
> wszystko nie zostanie ostatecznie dopięte.

przeciez to wlasnie wykonawca prac ma przywrocic teren do pierwotnego stanu