Re: Ile za przekop

Autor: xarafaxz_at_[TNIJTA]gmail.com <xarafaxz_at_[TNIJTA>
Data: Tue 20 Jul 2010 - 03:04:53 MET DST

jurajski Jaskiniowiec wrote:

> Witam,
>
> Nie wiem, czy odpowiednia grupa, aczkolwiek zwiazana z tematem, zatem
> pokrotce opisze o co chodzi.
>
> Zapoda ktos z Was jakies linki do do podobnych spraw?

Na profity się lepiej nie nastawiaj. Prędzej TP poniesie 10x takie koszty
przygotowując obejścia itp albo całkowicie zrezygnuje z inwestycji niż
będzie się z kimś układała na profity. Tak robi TP i większość innych aby
uniknąć niebezpiecznego precedensu. Ludziom często się wydaje że będą nowym
autem jeździć za kilka metrów kabla na działce czy w piwnicy a w najgorszym
wypadku będą mieli wszystkie usługi za darmo. Ewentualnie może być tak że
dostaniesz jednorazowo propozycję na dosyć niską kwotę za podpisanie zgody.
Będziesz wtedy miał parę sekund zastanowienia i albo bierzesz to albo nie,
koniec, nie będzie już powrotu do tematu.

Co do bałaganu to sprawa tak wygląda że podwykonawce mało to obchodzi. On
zrobi swoje a jak już dostanie podpis to sajonara i już cię nigdy nie
zobaczy. Dlatego nie wolno nikomu pozwolić zakończyć prac/odebrać, dopóki
wszystko nie zostanie ostatecznie dopięte.