Re: ilosc pakietow / Mb

Autor: Łukasz Bromirski <welcome_at_to.hell>
Data: Wed 31 Mar 2010 - 01:08:55 MET DST

On 2010-03-31 01:02, Łukasz Bromirski wrote:

> Oczywiście, jak wiadomo chodzi o duże $$$, a w tym drugim przypadku
> tylko o dobro naszych dzieci. Politycy zawsze wybierali to pierwsze,
> choć z drugim szli do wyborów na sztandarach.

Co mi jeszcze przypomina, dlaczego jeszcze nie zDDoSowaliśmy wyborów?

Bodaj Michał Zalewski miał taki ciekawy pomysł, żeby każdy zgłosił
każdego innego jako kandydata na prezydenta, tudzież posła. Wszystko
załatwiłoby odpowiednio sprawne przekazywanie sobie w kółeczku
list z podpisami.

--
"Everything will be okay in the end.  |                 Łukasz Bromirski
 If it's not okay, it's not the end." |      http://lukasz.bromirski.net