Re: ilosc pakietow / Mb

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Wed 31 Mar 2010 - 03:08:10 MET DST

Łukasz Bromirski <welcome@to.hell> writes:

> Co mi jeszcze przypomina, dlaczego jeszcze nie zDDoSowaliśmy wyborów?
>
> Bodaj Michał Zalewski miał taki ciekawy pomysł, żeby każdy zgłosił
> każdego innego jako kandydata na prezydenta, tudzież posła. Wszystko
> załatwiłoby odpowiednio sprawne przekazywanie sobie w kółeczku
> list z podpisami.

Moze lepiej zamiast DoSowac, powinnismy wystawic swojego kandydata, tym
razem z prawdziwym np. technicznym wyksztalceniem, a w kazdym razie
z solidna wiedza i otwartym umyslem?

Mysle ze to wcale nie byloby nierealne - "internetowcy" nie stanowia
zadnego zagrozenia tego typu dla politykow, gdyz sie nie zjednoczyli,
ale gdyby to zrobili, ktoz by sie nam oparl?

--
Krzysztof Halasa