Re: spotkanie z premierem nt. cenzury internetu

Autor: masti <gone_at_to.hell>
Data: Sat 06 Feb 2010 - 11:57:55 MET

Dnia pięknego Fri, 05 Feb 2010 17:19:59 +0000, osobnik zwany Piotr
KUCHARSKI wystukał:

> Oglądaliście? Jak wrażenia? Wyszło ciut lepiej, niż się spodziewałem. W
> sumie taki ważny temat, a tu jakoś cisza... zła grupa? :)

jako uczestnik spotkania powiem tak:
ten rząd nie ma ochoty na cenzurę, ale lepiej nie tworzyć narzędzi, które
mogą to umożliwić. Generalnie rząd zrobi przegląd ustaw "w trakcie"
procesu legislacyjnego pod kątem wpływu na internet i wolności
obywatelskie. W sumie jestem zbudowany podejściem premiera i jego
współpracowników.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?