Re: spotkanie z premierem nt. cenzury internetu

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 Feb 2010 - 22:45:54 MET

masti wrote:
> Dnia pięknego Fri, 05 Feb 2010 17:19:59 +0000, osobnik zwany Piotr
> KUCHARSKI wystukał:

> jako uczestnik spotkania powiem tak:
> ten rząd nie ma ochoty na cenzurę, ale lepiej nie tworzyć narzędzi,
> które mogą to umożliwić. Generalnie rząd zrobi przegląd ustaw "w
> trakcie" procesu legislacyjnego pod kątem wpływu na internet i
> wolności obywatelskie. W sumie jestem zbudowany podejściem premiera i
> jego współpracowników.

Czym jesteś zbudowany? Kolejnym popisem populizmu? W celu zamazania gówna
jakie wyszło przy okazji tzw afery hazardowej wykoncypował że zakaże
hazardu. Dobrze, że sie chłopaki z PO nie ochalili i jakiejś burdy na
mieście nie urządzili bo by pewnie nasz cudowny premier wprowadził spec
ustawą zupełną prohibicję. I ta partia usiłuje si ekreowac na partię
liberalna? Są takimi samymi przesiągniętymi komuną typkami jak Kaczyńscy i
spółka.

A metody wprowadzania cenzury Internetu sÄ… skandaliczne a nie budujÄ…ce.

I jeszcze to podpieranie sie hasłem wytrychem "PEDOFILIA" bo wtedy każdy
kto jest przeciw wyglÄ…da podejrzanie.