Re: spotkanie z premierem nt. cenzury internetu

Autor: xbartx <bart_at_hashzero.net>
Data: Sat 06 Feb 2010 - 20:19:51 MET

Dnia Fri, 05 Feb 2010 17:19:59 +0000, Piotr KUCHARSKI napisał(a):

> Oglądaliście? Jak wrażenia? Wyszło ciut lepiej, niż się spodziewałem. W
> sumie taki ważny temat, a tu jakoś cisza... zła grupa? :)

Wyszło w sumie nieźle, chociaż moim zdaniem, wszyscy powinni byli się
bardziej skupić nad konkretnym problemem w tym przypadku tym
nieszczęśliwym rejestrem i np uzmysłowić rządowi, co to może za sobą
nieść. Od jakoś w miarę strawnego przedstawienia kwestii technicznych
czyli nawet jeżeli zrzucimy to na przedsiębiorców to nie da się tego
zrobić w tydzień czy dwa. Poprzez pokazanie co taki rejestr może
wyrządzić w przyszłości - bliższej i dalszej.
Dla mnie ogólnie obraz wyłania się taki:
Jak trzeba coś szybko zrobić, aby zatrzeć złe wrażenie, to atak na hazard
pod przykrywkÄ… pedofilii wykonuje siÄ™ szast prast w trybie ekspresowym a
ma za zadanie odwrócić uwagę od kolejnej "afery". Inne sprawy ciągną się
wręcz latami i nic z tego nie wynika.
Pomijam już tutaj w ogóle przejrzystość stanowienia prawa, bo to już
temat na osobnÄ… dyskusjÄ™.

--
xbartx