Re: spotkanie z premierem nt. cenzury internetu

Autor: Marcin Szewczyk <wodny_at_nospam.nowhere>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 20:34:48 MET

Piotr KUCHARSKI wrote:
> Oglądaliście? Jak wrażenia? Wyszło ciut lepiej, niż się spodziewałem.
> W sumie taki ważny temat, a tu jakoś cisza... zła grupa? :)

Pewnie ma to związek z ciszą po pytaniu o platformę do dyskusji. Jeśli
nie pada od razu, wydawałoby się naturalna, propozycja - "grupy
dyskusyjne", to zaczynam podejrzewać, że RCL postawi wypaśne phpBB, a
marnowanie powietrza rozproszy się po blogaskach.

--
Marcin Szewczyk                       http://wodny.org
mailto:Marcin.Szewczyk@wodny.borg  <- remove b / usuń b