Re: Skutek wprowadzenie przez TPSA blokady

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Tue 15 Dec 2009 - 13:34:37 MET

Dnia Mon, 7 Dec 2009 08:03:04 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):
> [...]

Iiitam, ja pamiętam książkę/artykuł (nie pamiętam dokładnie) z lat 90. gdzie
był przykład serwera WWW dostępnego na łączu dial-up - z zaleceniem żeby
informować że "serwer reksio jest czynny od...do" :)

> Tak dla MX, out jak najbardziej, ale nie za tęgi w pasmo :) We wszystkich
> możliwych rblach i ze wsparciem na błękitnej, a za kilka zł więcej masz
> normalną dsl bez ww wad (np poza rbl, ale już ładnie wysychają).

Polimeryzowałbym z tymi kilkoma zł więcej ;) Jak ostatnio rozważaliśmy
przejście z multimo na internetDSL, to wyszło na to że za identyczne łącze
należy się jakieś 3 razy więcej :(

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944