On Wed, 9 Dec 2009 22:09:19 +0000 (UTC), Wojciech Puchar
<wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> wrote:
>Tak sugeruje, i prawdopodobieństwo że się myle jest takie jak to że 4
>różnych konsultantów przez niewiedzę przypadkowo wprowadziło klienta
>w taki sam bląd i to w ciągu mniej niż 3 godzin. Poza tym ktoś na tej grupie
>pisał że usłyszał to samo. Więc 5 konsultantów.
Ja robiłem eksperyment - zresztą pisałem tu o tym - dzwoniąc
dwukrotnie i moge potwierdzić że w obu przypadkach usłyszałem że nei
da rady wyłaczyć blokady i że "wszyscy oparatorzy to blokują".
Operator infolinii TPSA działa według otzrymanego drzewka pytań i
odpowiedzi - sam z siebie nie dodaje właściwie nic poza to co miał na
szkoleniach i co widzi na ekranei komputera jako pomoc na konkretne
pytania jakie zadaje. Mam pojęcie jak dział call center od drugiej
strony - w swojej dorobku zawodowym mam prace przez 4 lata w dziale IT
(takze jako jego szef) jednego z operatorów call-center. Dzieki temiu
w 30 sekund potrafię spłaciwć wszelkich akwizytorów dzwoniących do
pracy ;-)
Zdrówko
Received on Thu Dec 10 09:40:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 10 Dec 2009 - 10:40:03 MET