>>> niewiedzy),
>> mówił że jest obowiązkowa. posłuchaj dokładniej.
>
> Widać tak mu powiedziano, albo sam tak wydedukował/usłyszał od kolegów.
Powiedziano. Nagranie jest z jednej rozmowy, wcześniej była moja rozmowa jak
też dwóch znajomych. Każdy usłyszał TO SAMO, z wyjątkiem drugiej mojej
nienagranej rozmowy gdzie miałem "extra" informacje, że
"wszyscy operatorzy w polsce tak robią i jest blokowane".
Widocznie według TP dalej jest jedyna więc wszyscy ;)
> Chyba że sugerujesz że konsultantom powiedziano "da się obejść, ale
> ukrywajcie to przed klientami" - tylko że to by było bez sensu :>
Tak sugeruje, i prawdopodobieństwo że się myle jest takie jak to że 4
różnych konsultantów przez niewiedzę przypadkowo wprowadziło klienta
w taki sam bląd i to w ciągu mniej niż 3 godzin. Poza tym ktoś na tej grupie
pisał że usłyszał to samo. Więc 5 konsultantów.
To, że to bez sensu to mi mówić nie musisz, ale skąd założenie, że TP działa
sensownie? W ten sposób nie poprawia sobie opinii.
Received on Wed Dec 9 23:10:04 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 09 Dec 2009 - 23:40:05 MET