Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 23:09:19 MET
Message-ID: <1260396562.7960@wojteks.tensor.gdynia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

>>> niewiedzy),
>> mówił że jest obowiązkowa. posłuchaj dokładniej.
>
> Widać tak mu powiedziano, albo sam tak wydedukował/usłyszał od kolegów.

Powiedziano. Nagranie jest z jednej rozmowy, wcześniej była moja rozmowa jak
też dwóch znajomych. Każdy usłyszał TO SAMO, z wyjątkiem drugiej mojej
nienagranej rozmowy gdzie miałem "extra" informacje, że
"wszyscy operatorzy w polsce tak robią i jest blokowane".

Widocznie według TP dalej jest jedyna więc wszyscy ;)

> Chyba że sugerujesz że konsultantom powiedziano "da się obejść, ale
> ukrywajcie to przed klientami" - tylko że to by było bez sensu :>

Tak sugeruje, i prawdopodobieństwo że się myle jest takie jak to że 4
różnych konsultantów przez niewiedzę przypadkowo wprowadziło klienta
w taki sam bląd i to w ciągu mniej niż 3 godzin. Poza tym ktoś na tej grupie
pisał że usłyszał to samo. Więc 5 konsultantów.

To, że to bez sensu to mi mówić nie musisz, ale skąd założenie, że TP działa
sensownie? W ten sposób nie poprawia sobie opinii.
Received on Wed Dec 9 23:10:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 09 Dec 2009 - 23:40:05 MET