Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 15:06:53 MET

> Ja robiłem eksperyment - zresztą pisałem tu o tym - dzwoniąc
> dwukrotnie i moge potwierdzić że w obu przypadkach usłyszałem że nei
> da rady wyłaczyć blokady i że "wszyscy oparatorzy to blokują".

Jak słyszał Pan w moim nagraniu, tu nawet nie jest sprawa że "nie dadzą
rady" bo to by było po prostu że nie umieją. Było że "blokada jest
przymusowa", i to potwierdzili.

I tu jest cały problem. Gdyby blokada była zdejmowalna po jednym telefonie
byłoby po sprawie. Mogliby też wcześniej polecać stosowanie innego portu do
komunikacji z serwerem poczty, ale jeśli klient mówi zdjąć to zdjąć.

> Operator infolinii TPSA działa według otzrymanego drzewka pytań i
> odpowiedzi - sam z siebie nie dodaje właściwie nic poza to co miał na
> szkoleniach i co widzi na ekranei komputera jako pomoc na konkretne
> pytania jakie zadaje.

Wydaje mi się, że nie może nawet wychodzić poza to a jeśli już to ostrożnie,
inaczej straci pracę.

> Mam pojęcie jak dział call center od drugiej
> strony - w swojej dorobku zawodowym mam prace przez 4 lata w dziale IT
> (takze jako jego szef) jednego z operatorów call-center. Dzieki temiu

Ciesze się że ma już Pan teraz inną pracę. Pan z pewnością też.

> w 30 sekund potrafię spłaciwć wszelkich akwizytorów dzwoniących do

Ja potrafie w jedną sekundę. odkładam słuchawkę.