Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Mon 07 Dec 2009 - 15:15:01 MET

> Problem polega na tym, że swoją durnotą owi dorośli szkodzą innym. I właśnie
> dlatego należy myśleć za nich, bo oni sami nie potrafią.

Rozmawiam z komunistą czy tylko się zagalopowałeś? Kto ma decydować kto jest
mądry a kto nie?

Jak TOBIE zaszkodzą to wtedy reagujesz. Jak nie - nie.

> Niczyja wolność nie została naruszona - pomijając Twoje widy... Sam jako
> właściciel serwera pocztowego daleko bardziej "gwałciłeś" wolność swoich
> klientów wprowadzając SMTP AUTH, greylisting, antyspam, antywirusy ("serwer
> pocztowy ma tylko dostarczać wiadomości, jeśli chcę dostawać wirusy to nie
> ma prawa ich automatycznie odrzucić! bo tak!").

Widać że się nie rozumiemy. Nie podpisywałem z klientami umowy terminowej
więc każdy może zrezygnować z moich usług. Jakby nie chcieli antyspama to go
wyłącze. Dlaczego naciągasz byle tylko na swoim postawić?