Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 08:24:22 MET

Dnia Mon, 7 Dec 2009 14:15:01 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):
> Rozmawiam z komunistą czy tylko się zagalopowałeś? Kto ma decydować kto jest
> mądry a kto nie?
> Jak TOBIE zaszkodzą to wtedy reagujesz. Jak nie - nie.

No i właśnie szkodzą! Przez swoją ignorancję rozsyłają nieświadomie miliony
spamów, przez które ja muszę marnować swój czas na implementowanie kolejnych
mechanizmów antyspamowych, a moi klienci ryzykują zaginionymi przesyłkami.

Dlatego właśnie Twoje najazdy na decyzję TPSA są tak wyśmiewane - na jednej
szali są "Twoje" argumenty "bo tak chcę i już", a na drugiej wycięty spory
botnet który nie będzie syfił ludziom po skrzynkach i serwerach.

> Widać że się nie rozumiemy. Nie podpisywałem z klientami umowy terminowej
> więc każdy może zrezygnować z moich usług. Jakby nie chcieli antyspama to go
> wyłącze. Dlaczego naciągasz byle tylko na swoim postawić?

Najpierw darłeś szaty o to że to jest gwałt na obywatelu, a teraz nagle
wychodzi że po prostu chodziło Ci wyłącznie o to by mieć podkładkę pod
wypowiedzenie umowy na neostradę :)

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944