Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Mon 07 Dec 2009 - 15:13:00 MET

> Tak, dokładnie tak. Jako osoba, która pracuje tu i ówdzie, wykonuje
> takie i inne zlecenia uważam, że każdy szanujący się administrator może
> a nawet jego obowiązkiem jest uzurpować sobie prawo do jedynej słusznej
> linii postępowania.

Na swoim serwerze i wśród swoich klientów. To jest prawda.

> które są przeznaczone dla malućkich musisz mieć świadomość zysku/straty.
> Zyskiem jest uniemożliwienie działania botnetów, tak jak to działo się

Też się zgadzam, niech TP robi co chce ale nie wolno zmieniać zasad w czasie
trwania gry czyli umowy terminowej, ani zmuszać do wykonywania dodatkowych
czynności tylko po to aby móc łaskawie zachować warunki umowy.

Co do samego pomysłu to uważam za błędny, ale to już moje zdanie.

Natomiast wprowadzenie go na chama z butami dotychczasowym klientom jest
niedopuszczalne.