Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj

Autor: kriZb <krizb_at_noexistent.no>
Data: Sun 06 Dec 2009 - 21:17:40 MET

Marcin Kuczera napisał(a), dnia pięknego 2009-12-06 14:56:

> wiesz co, słabo mi się robi jak czytam takie wypowiedzi.
>
> Sam mam to co tu się nazywa potocznie uryną, tyle że ta uryna generuje
> 1.3Gbit/s ruchu.
> I to jest pikuś jeszcze.
>
> Spróbuj zrzucać takie dane z urządzeń dysponujących portami 10G albo
> 2x10G. A w TP takich portów mają dziesiątki.
>
> Nie masz zielonego pojęcia o skali.
>
> Marcin
A widziales przy takim ruchu co sie dzieje z komputrem zbierajacym info
przez sFlow/netFlow+pakowanie tego do SQL? Robilem, mam testowo i wiem
jaki to bol. Ruch mniejszy niz szanownych, ale daje po dupie.
A zaraz zaraz, nie to zebym chcial coby sie do IPTV przykleili, ale co
multicasty tez mam logowac? Bo z definicji jest cit: "połączenie -
fizyczne lub logiczne połączenie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych
pozwalające na przesyłanie przekazów telekomunikacyjnych".
A pornosy bede ogladal z HAMradio ;] Albo wroce na BBS [;