Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Sun 06 Dec 2009 - 08:53:06 MET

> Postępują dobrze. Może kiedyś zrozumiesz że właśnie powszechne blokowanie
> portu 25 dla enduserów jest jedynym skutecznym lekarstwem na spam...

Jak zwykle brak argumentów. "Jedynie skuteczny" to tak jak "jedynie
słuszny".

> Ale jakie są te Twoje argumenty? Bo ja na razie nie widzę żadnych, poza
> tym że niektórym leniom nie chciało się czytać i potem musieli wykonać jeden
> telefon...

Skoro nie jesteś w stanie zauważyć nawet moich argumentów to tylko dlatego
że nie chcesz. Nie będe 20 razy pisał tego samego.

> Więc zrobiłeś głupią robotę, bo zamiast dzwonić do TPSA w celu zdjęcia
> blokady trzeba było poinformować klientów o tym jak należy zmienić
> konfigurację programu pocztowego.

A ja CHCE aby moi klienci komunikowali się z moim serwerem przez port 25.
Bo tak MAM OCHOTĘ, i mam do tego prawo skoro klient jest zadowolony.
Przez 3 dni tymczasowo uruchomiłem port 587, co wyłączyłem po rozwiązaniu
problemu.