Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl>
Data: Sun 06 Dec 2009 - 16:14:20 MET

Wojciech Puchar <wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> wrote:

> Skoro nie jesteś w stanie zauważyć nawet moich argumentów to tylko dlatego
> że nie chcesz. Nie będe 20 razy pisał tego samego.

Bo nie masz żadnych argumentów. Na razie widać WP vs. reszta świata, z czego
jedyny posiadany przez ciebie argument to "Bo tak!!!111". Z kolegą nawet
sobie tak żartowaliśmy, że musisz mieć jakiś spory spam-botnet pod sobą,
skoro czujesz się taki pokrzywdzony.

Jeszcze sobie openrelay-a zrób, a co!

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki