Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Sun 06 Dec 2009 - 13:20:59 MET

Dnia Sun, 6 Dec 2009 07:53:06 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):
> Jak zwykle brak argumentów. "Jedynie skuteczny" to tak jak "jedynie
> słuszny".

Zgadza się, jest jedynie słuszny. No dobra, drugim jedynie słusznym jest
przekonanie spamerów że spam jest zły (zaraz po przekonaniu rządzących
państwami że przemoc jest zła i nie powinno się wzniecać wojen).

Nie napisałeś żadnego rozsądnego argumentu, w tym problem :)

> A ja CHCE aby moi klienci komunikowali się z moim serwerem przez port 25.
> Bo tak MAM OCHOTĘ, i mam do tego prawo skoro klient jest zadowolony.

To zestaw każdemu swojemu klientowi łącze dzierżawione do siebie.
IMHO bardzo źle, że tepsa pozwoliła na wyłączenie blokady portu 25 - przez
to nadal neo+ będzie figurowała w bazach jako źródło spamu. Głównie dzięki
takim "uczynnym" twojego pokroju, którzy nie potrafią skonfigurować swojego
serwera pocztowego.

> Przez 3 dni tymczasowo uruchomiłem port 587, co wyłączyłem po rozwiązaniu
> problemu.

Problemem to jest Twoje durne podejście.

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944