Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Sun 06 Dec 2009 - 00:29:31 MET

Dnia Sat, 5 Dec 2009 22:51:28 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):
> Co to ma do rzeczy? Jeśli inni postępują źle to usprawiedliwia to TP?

Postępują dobrze. Może kiedyś zrozumiesz że właśnie powszechne blokowanie
portu 25 dla enduserów jest jedynym skutecznym lekarstwem na spam...

> A ja sądze, że zamiast przeanalizować moje argumenty chcesz po prostu

Ale jakie są te Twoje argumenty? Bo ja na razie nie widzę żadnych, poza
tym że niektórym leniom nie chciało się czytać i potem musieli wykonać jeden
telefon...

> znaleźć sposób by mnie zdeskredytować. Klientowi (nie jednemu) właśnie
> pomogłem i to skutecznie. Tylko z ich powodu dzwoniłem do TP w ich imieniu i
> pomagałem załatwić sprawę tzn. zdjąć te wszelkie durne blokady, i móc
> współpracować z klientem wykorzystując transmisję poprzez internet. Tak jak
> oboje chcemy i jak nam odpowiada. Nie tak jak TP nam mówi.

Więc zrobiłeś głupią robotę, bo zamiast dzwonić do TPSA w celu zdjęcia
blokady trzeba było poinformować klientów o tym jak należy zmienić
konfigurację programu pocztowego.

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944