Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Sat 05 Dec 2009 - 23:51:28 MET

> Blokada portu 25 nie jest nowością i nie pierwsza TP zaczęła blokować
> ten port. Wielu mniejszych isp już go wcześniej blokowało. Gwoli
> ścisłości to wprowadzając to podczas trwania umów informując userów.

Co to ma do rzeczy? Jeśli inni postępują źle to usprawiedliwia to TP?

> Więc sądzę, że urażone masz ambicje bo w oczach Twojego klienta nie

A ja sądze, że zamiast przeanalizować moje argumenty chcesz po prostu
znaleźć sposób by mnie zdeskredytować. Klientowi (nie jednemu) właśnie
pomogłem i to skutecznie. Tylko z ich powodu dzwoniłem do TP w ich imieniu i
pomagałem załatwić sprawę tzn. zdjąć te wszelkie durne blokady, i móc
współpracować z klientem wykorzystując transmisję poprzez internet. Tak jak
oboje chcemy i jak nam odpowiada. Nie tak jak TP nam mówi.