Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 22:14:00 MET

> Dokładnie. Ja u "siebie" od dawna zablokowałem wolne wyjście na świat
> na 25 z dowolnego hosta. W interesie firmy i klientów - faktem jest, że

zrobiłem to samo ale z jednym wyjątkiem:

1) poinformowałem o tym wszystkich klientów
2) natychmiast blokadę zdejmuje jak ktoś prosi.

Mój własny serwer poczty odbiera na porcie 25 zarówno pocztę z innych
serwerów jak też wychodzącą od abonentów, i tak pozostanie bo uważam to za
rozwiązanie optymalne.

> Widzisz, świadomy, albo i nieświadomy - wielu robi to dla zasady,
> bo "wolność" ogranicza, a później mamy konsekwencje.

Wolność jest dla tych co chcą wolności, dla tych co chcą niewolnictwa -
znajdzie się conajmniej jeden odpowiedni Pan.