Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 22:11:31 MET

> IMO to rynek ich zobowiązuje, a nie żadne inne reguły.
> Bo może się usługa kiepsko sprzedawać, kiedy wszystkie ich adresy
> trafią do BH.

Zgadza się. Chodzi tylko o jasno sprecyzowaną usługę.

Dostęp do internetu = zapewnienie przesyłu pakietów IP z/do innych hostów w
sieci internet.

Usługa "Sergiuszostrada Różańska" = zapewnienie komunikacji dla wybranych
rodzajów pakietów do innych hostów w sieci internet,
zapewnienie blokady wybranych rodzajów pakietów,
regularna wizyta u klienta i sprawdzanie czy czasem nie ma coś nie tak w
systemie i czy ktoś mu się nie włamał, o serwisie windows nawet nie wspomne.
W przypadku podpisania umowy na 3 lata serwis programu gadu-gadu gratis.

Nie mam nic przeciwko istnieniu zarówno usługi "dostęp do internetu" jak też
usługi "Sergiuszostrada", tyle że to drugie napewno tanie nie jest.
Ale oczywiście warte zakupienia dla tych co tego potrzebują.

Natomiast jeśli osoba X podpisuje umowę na dostęp do internetu to
usługodawca ma ją realizować a nie zmieniać zasady gry podczas trwania
umowy. Jeśli konieczne są zmiany konfiguracji u abonenta w celu zachowania
normalnego działania to trzeba poinformować co TP zrobiła.
Jednak DLACZEGO DEZINFORMUJE NA INFOLINII świadomie mówiąc że blokady zdjąć
się nie da i jest przymusowa?

To są zasady wolnego rynku, i każdy normalny człowiek mając doczynienia z
firmą która w ten sposób działa powinien ewakuować się jak najszybciej.