Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 08:31:54 MET

> Wymagam, żeby osoba na infolinii nie plotła głupot i wykonywała swoją
> pracę.

I widzisz nie może twoich wymagań spełnić jakby się nie starała. Bo jej
praca i zalecenia które w pracy dostają od szefów - właśnie wymaga gadania
głupot i kłamstw.

Jeśli przy 3 telefonach róznych 3 rózne osoby na infolinie (jedna z którą
znajomy rozmawia, i dwie ze mną) gadają to samo kłamstwo i głupote to nie
jest to przypadek.

Jak się okazało jednak można zdjąć blokade i pisało to w piśmie z TP,
którego nie posiadałem ani ja ani znajomy. a TP na infolinii świadomie
wprowadza w błąd.

Dlaczego? Bo nie chodzi tu o ochrone przed spamem ale o stopniowe
przyzwyczajanie użytkowników do tego że są tylko pionkami i mają robić tak
jak TP każe.

Kolejnymi krokami będzie blokada innych portów, potem gdy zostanie tylko 80
- blokada hostów, aż zostanie tylko pareset hostów zgodnych z wytycznymi
polityków.