Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 08:28:29 MET

> Jak by cały internet działał w oparciu o wszystko co w RFC jest zapisane
> to świat byłby piękniejszy, ale może zejdźmy na ziemie.

RFC to ZALECENIA. Natomiast sieć internet służy do komunikacji pakietami IP
po świecie. To co sobie przesyłasz to twoja sprawa.

Gdy komunikujesz się z innym hostem który działa w/g RFC - oczywiście musisz
stosować się do RFC. gdy np. z swoim drugim albo komputerem kumpla, nie
musisz.

A TP nie ma prawa wpieprzać się w to co robicie.