Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Łukasz Jagiełło <Lukasz_at_p0x.in.heaven>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 21:53:26 MET

Dnia 01.12.2009 Ghost <ghost@everywhere.pl> napisał/a:

> A w jakim celu - czyjs bol sprawia Ci przyjemnosc?

Wymagam, żeby osoba na infolinii nie plotła głupot i wykonywała swoją
pracę. Jak czegoś nie wie, to niech się dowie, zapyta, przecież nie
pracuje tam sama, a jak jest zbyt głupia do pracy na infolinii to niech
znajdzie sobie pracę w której nie będzie powodowała więcej szkody niż
pożytku.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Jagiełło