Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 21:32:22 MET DST

"B.G" <b0ggacUSUN@wp.pl> writes:

> Bywały przypadki użycia miedzi, nic nie stoi na przeszkodzie aby było
> to i radio. Oczywiście w normalnych sytuacjach jest to światłowód.

Z definicji O = "optical", wiec miedziane to by byly raczej "CNU",
ew. radiowe "RNU" :-)

> Bo o ciÄ…gnieciu "milion" parowego miedzianego kabla z centrali do
> skupisk ludności, to już zapomniao "wieki" temu.

No nie, akurat takie kable bardzo czesto sa. Tyle ze zadna szybsza
neostrada na nich nie pojdzie, a wolniejsza - tez niekoniecznie.

> Jeśli z tego ONU masz dotychczas telefon i jest w tym ONU DSLAM, to
> tak właśnie zrobi.

To jakas inna nomenklatura. "Po mojemu" ONU nie ma zwiazku z telefonami,
zdecydowanie nie ma tam miejsca na zadnego DSLAMa, ani nawet na
przepuszczanie przez to kabli, konkurencji ani wlasnych.

To tak jakby pisac ze ktos ma telefon z transceivera albo innego
mediaconvertera np. Ethernet.

--
Krzysztof Halasa