Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: B.G <b0ggacUSUN_at_wp.pl>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 23:47:30 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisał w wiadomości
news:m3hbtt50ah.fsf@intrepid.localdomain...

> To jakas inna nomenklatura.
> "Po mojemu" ONU nie ma zwiazku z telefonami,

Ściśle sprawę biorąc - masz rację.
Podobnie światłowody które "biegną" sobie w ziemi też nie mają z nimi
związku. Co najwyżej światłowody i ONU mogą być wykorzystane w
infrastrukturze telefonicznej.
Myślę że to ta właściwa nomenklatura ;p

> zdecydowanie nie ma tam miejsca na zadnego DSLAMa,

Ale w szafie dostępowej, już to miejsce jest, tak jak dla ONU.
Jako o ONU - pisałem o szafie, i to o szafie dla usług typu telefon/internet
dla "Kowalskiego".
Zapewne wiesz, że określenie "ONU" wobec tych szaf, jest w telekom.
powszechnie używane.

--
B.G