Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: Smok Eustachy <Smok_at_Eustachy.pl>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 20:56:41 MET DST
Message-ID: <pan.2009.10.20.18.57.26@Eustachy.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Dnia Mon, 19 Oct 2009 23:28:40 +0200, grzesiek napisał(a):

/.../
>
> Aha - może zechce mnie ktoś oświecić: weźmy hipotetyczną ;) sytuację:
> mam telefon w netii na linii TP: czy TP może nałożyć mi sygnał ADSL ze
> swojego ONU znajdującego się bliziutko (jakiś kilometr, wiem, że są tam
> wolne miejsca), czy musi 'mnie wlec' na centralę do DSLAMA znajdującą
> się daleko (jakieś 5 km, 512 ledwo działa przy tych parametrach
> napowietrznej częściowo linii)? Próbowałem tą informację wydobyć na
> infolinii TP ale jakoś każdy z konsultantów zapytany o to wprost stosuje
> uniki... Nie chcą powiedzieć lub sami dokładnie nie wiedzą jak to
> jest...
>
Kurna o chińskich murach czytałeś? TP ni może robić żadnych różnic w
dostępie.
2. A to dzwonienie na infolinię to już zupełnie idiotyczne jest.

Jak masz telefon/internet na linii TP to jest bez różnicy technicznie u
jakiego operatora.

-- 
http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
http://pclinuxos.org.pl/
Received on Tue Oct 20 21:00:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 20 Oct 2009 - 21:40:01 MET DST