Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: grzesiek <przechodzien_at_zignoruj.to>
Data: Wed 21 Oct 2009 - 22:35:14 MET DST

Witam,

Smok Eustachy pisze:
> Dnia Mon, 19 Oct 2009 23:28:40 +0200, grzesiek napisał(a):
>
> /.../
>>
> Kurna o chińskich murach czytałeś? TP ni może robić żadnych różnic w
> dostępie.
A (że tak zapytam) ty teoretyk jesŧeś czy praktyk w tej materii?
Może wyjaśnię to tak: internet w netii na linii tp: kiepskie parametry,
utraty synchonizacji (snr w okolicy 7 z tendencjami do spadków,
tłumienie koło 60)... wezwani technicy w przypływie szczerości
podzielili się informacją iż dopóki będzie netia to linia będzie
dłuuuuuuga i internet dobrze działać nie będzie. I że jest w pobliżu ONU
i że są wolne miejsca ale... Umowa więc (a w zasadzie część umowy na
internet, po długich bojach) została rozwiązana ze względu na brak
możliwości technicznych. Teraz tam jest neostrada która również miała
kiepskie parametry, tyle że po telefonie na infolinię przyjechali ci
sami technicy - tym razem z wytycznymi że ma się dać. Byli tylko nieco
zdziwieni że tyle to trwało (znaczy przejscie z netii do tp i wezwanie
ich do zrobienia porzÄ…dku z liniÄ…). Tak, teraz parametry linii sÄ… takie,
jakich nigdy wcześniej nie tam nie było (snr 30, tłumienie max 23).
Być może przypadek ten jest wyjątkowym, jednostkowym i w zasadzie nie
mającym prawa się zdażyć.

> 2. A to dzwonienie na infolinię to już zupełnie idiotyczne jest.
Hmmm... no, z tym nie sposób się nie zgodzić.

Pozdrawiam

Przechodzień