Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii

Autor: Ghost <ghost_at_everywhere.pl>
Data: Sun 18 Oct 2009 - 22:36:34 MET DST
Message-ID: <hbfu95$n0v$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Smok Eustachy" <Smok@Eustachy.pl> napisał w wiadomości
news:pan.2009.10.16.15.09.04@Eustachy.pl...
> Dnia Fri, 16 Oct 2009 12:31:35 +0200, Ghost napisał(a):
>
>> Użytkownik "Tomasz Kruk CZARNET" <futszak@gmail.com> napisał w
>> wiadomości news:du5gd5h8d35jil8gucd12nnurvero97n6c@4ax.com... On Fri, 16
>> Oct 2009 08:31:30 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
>> <babcia@jewish.org.pl> wrote:
>>
>>>> Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie. Siostra
>>>> podpisała umowę z Netią na linii TP bo TP twierdziła że na jej linii
>>>> netu nie może być a Netia twierdziła że może.
>>
>>>bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
>>>naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
>>>każdorazowo wywiad techniczny
>>
>> I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
>> odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej
>> chwili placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo
>> TP SA pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo
>> taryfe i teraz placza.
>
> 49% płaci TP.

Procentowo, ale nie wiem czy czasem tez sama cena nie jest wymuszona.
Received on Sun Oct 18 22:40:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 18 Oct 2009 - 23:40:01 MET DST