Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Sun 18 Oct 2009 - 01:05:18 MET DST

Ghost pisze:

> A te pakiety tez sie same wpisuja.

pakiety się wpisują RAZ.

> Juz wiem, jestes z tych co moga tak blablabla do usranej smierci nie
> zwazajac na to, o czym tak naprawde prawi watek...

Najlepszy argument - na końcu napisać coś jak powyżej :) brawo

Ty użyłeś argumentu, że "automaty nie wystarczają do wszystkiego" - otóż
  wystarczają. Przynajmniej do tego o czym autor wątku pisze, ze
jedynego Netia robi dobrze - do regularnego wystawiania faktur, bo to
się robi automatycznie - wpisujesz umowę w system i potem sie co miesiąc
drukuje SAMO.

Za RESZTĘ odpowiadają ludzie. I to sie sypie, jak pisze autor wątku.

Wojtek

--
              ****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7