Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii

Autor: Ghost <ghost_at_everywhere.pl>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 23:05:08 MET DST
Message-ID: <hbdbip$4cr$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "crazy bejbi" <tego.adresu@nie.ma> napisał w wiadomości
news:hbd9ip$hf3$1@inews.gazeta.pl...
> Ghost pisze:
>
>> Po pierwsze primo biling jest dynamiczny, ceny procyje itp sie zminiajo.
>
> po pierwsze primo nawet w moim prymitywnym (stale za taki go uważam, bo to
> własny soft) systemie ustala się "pakiety" lub ich zmiany na zasadzie
> zdarzeń w przyszłości i "samo się zmienia" i wylicza oraz drukuje
> poprawnie.

A te pakiety tez sie same wpisuja.

>> Po drugie mogo byc blendy ktore trza poprawiac.
>
> Owszem - i tutaj właśnie jak sądzę Netia daje ciała - tj. nie ma kto
> korygować/weryfikować itd. Nie ma kto sprawdzać wydruków ze stanem
> faktycznym - stąd narzekania na Netię, że jedyne co im dobrze wychodzi to
> faktury - bo to automat :)

Nie trzymasz kupy z watkiem - tyle Ci powiem.

>> No i to co napisales, wydrukowac, zapakowac, dostarczyc poczcie i to
>> wszystko to "jest efekt wykonanej czyjejś pracy"
>
> tak - ale to może robić ktokolwiek - nie potrzeba do tego
> wykwalifikowanego pracownika, który z założenia jest droższy niż
> niewyklwalifikowany - sorry, ale zapakować do koperty (z okienkiem, żeby
> nie było kłopotów) umie każdy. A Inpost sam do mnie przyjeżdża odebrać ...

Juz wiem, jestes z tych co moga tak blablabla do usranej smierci nie
zwazajac na to, o czym tak naprawde prawi watek...

EOT
Received on Sat Oct 17 23:10:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 17 Oct 2009 - 23:40:00 MET DST