Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii

Autor: Ghost <ghost_at_everywhere.pl>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 09:14:36 MET DST
Message-ID: <hbbqu9$2e0$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Tomasz Kruk CZARNET" <futszak@gmail.com> napisał w wiadomości
news:7gpid5luj7hlon496nd62ahe244kkco82a@4ax.com...
On Fri, 16 Oct 2009 21:28:37 +0200, crazy bejbi <tego.adresu@nie.ma>
wrote:

>> >> Ale to o tyle jest bez znaczenia, że terminowo w netii to się tylko
>> >> faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na
>> >> czas).
>> > wbrew pozorom to też jest efekt wykonanej czyjejś pracy
>> hehe, nawet u mnie jest to automat, a mam kilkaset rzędów wielkości
>> mniej klientów niż Netia :)

>automata tez musiał ktoś napisać i poświęcić na to prace

Poza tym przeciez automata wszystkiego nie robi.
Received on Sat Oct 17 09:20:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 17 Oct 2009 - 09:40:00 MET DST