Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii

Autor: Tomasz Kruk CZARNET <futszak_at_gmail.com>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 08:38:15 MET DST
Message-ID: <7gpid5luj7hlon496nd62ahe244kkco82a@4ax.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On Fri, 16 Oct 2009 21:28:37 +0200, crazy bejbi <tego.adresu@nie.ma>
wrote:

> >> Ale to o tyle jest bez znaczenia, że terminowo w netii to się tylko
> >> faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na czas).
> > wbrew pozorom to też jest efekt wykonanej czyjejś pracy
> hehe, nawet u mnie jest to automat, a mam kilkaset rzędów wielkości
> mniej klientów niż Netia :)

automata tez musiał ktoś napisać i poświęcić na to prace

-- 
Tomek Kruk   CZARNET
http://zdrowepanstwo.pl/
Przedsiębiorca, który płaci prawie 900 zł do ZUS miesięcznie
dostaje w zamian wiele usług - Jeremi Mordasewicz
Received on Sat Oct 17 08:40:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 17 Oct 2009 - 09:40:00 MET DST