Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 13:29:41 MET DST

grzesiek <przechodzien@zignoruj.to> writes:

> Może i dziwny jestem ale spodziewałem się że jeżeli jest awaria której
> nie da się/nie opłaca się naprawić to dzień później z rozwiązaną umową
> idę do firmy która może/ której opłaca się świadczyć usługę.

Ale jesli TPSA mowi, ze moze swiadczyc usluge, to Netia to powtarza
i tyle. Tu nie ma zadnych odleglych albo nieoplacalnych ONU ani niczego
podobnego, (w tym przypadku) Netia nie moze podpiac nic do linii TPSA.

> I netia może tylko pokornie czekać aż TP w swojej łaskawości poda
> parametry linii?

Ja nawet nie wiem czy TPSA w ogole ma podawac parametry linii Netii, czy
tylko ma zrobic by dzialalo, albo powiedziec ze sie nie da.

> WRL jest od wczoraj i na razie nie opracowali
> procedur wymiany stosownych informacji, które wystarczy odczytać na
> centrali?

Skad pomysl ze TPSA chcialaby sie w taki sposob umowic?
Co ma w ogole do tego WLR?

> [...]
> odpowiedź. Oczekuję iż jak mnie konsultant informuje, że kierownik do
> mnie zadzwoni to ten kierownik dzwoni. Oczekuję, że jak technik firmy
> telekomunikacyjnej nie może się u mnie pojawić w wyznaczonym przez
> firmę terminie to mnie o tym powiadamia. Oczekuję, że jak mnie
> konsultant zapewnia, że sprawa jutro będzie załatwiona to tak czy
> śmak, choćby firma miała na uszach stanąć to sprawa będzie załatwiona:
> czy poprzez naprawienie usterki, poprzez wydanie zastępczego
> urządzenia np komórkowego, czy poprzez rozwiązanie umowy.

Organizacja i prawdomownosc w Netii to jedno, ale napisalem dlaczego tak
jest: "bo nie chca przyznac ze oni tak naprawde robia za ksiegowego,
usluge wykonuje TPSA". Techniczne - oni nie sa w stanie dokladnie nic
zrobic, bo to po prostu nie ich siec i nie maja do niej zadnego dostepu.

Zdaje sie ze dostaja jakies pieniadze od TPSA za brak uslugi, moze to
to?

--
Krzysztof Halasa